Veel gestelde vragen

Wanneer kan ik mijn levering verwachten?

Bestellingen die op maandag t/m vrijdag vóór 21:00 uur geplaatst en afgerekend zijn worden dezelfde dag nog naar u verzonden. De bestelling kunt u de volgende (werk)dag in huis verwachten. U kunt uw bestelling volgen via een track en tracenummer. Dit nummer ontvangt u per e-mail zodra wij uw bestelling verpakt hebben en overgedragen aan PostNL. Leveringen per Brievenbuspost van PostNL kunnen 1 tot 3 werkdagen duren.

Wat gebeurt er met mijn levering wanneer ik niet thuis ben?

Indien u niet thuis bent op het moment dat uw zending wordt aangeboden, zal de medewerker van de pakketdienst een notitie in uw brievenbus achterlaten. Vaak wordt het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Wanneer u dan ook niet thuis bent, zal de pakketdienst medewerker opnieuw notitie in uw brievenbus achterlaten.

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt betalen via iDeal, Overboeking (Vooruitbetaling), PayPal, Achteraf betalen op factuur (binnen 14 dagen) of via Bancontant/Mister Cash. Wanneer u betaalt met iDeal, Paypal of Bancontact/Mister Cash dan is uw betaling direct rond en gaat uw aanvraag dezelfde dag nog naar het magazijn.

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?

Nadat u besteld heeft kunt u uw order inzien door in te loggen op onze website. Bij iedere order kunt u de orderstatus bekijken. Wanneer de orderstatus 'Wachten op betaling' is is de betaling nog niet gedaan, of nog niet door ons verwerkt. Dit laatste kan het geval zijn wanneer u een vooruitbetaling per bank heeft gedaan. Wanneer de orderstatus op 'Verwerken' staat hebben wij uw betaling ontvangen en zal uw order direct naar het magazijn verzonden worden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken door te klikken op de link 'Uw wachtwoord vergeten?' bij het loginscherm. U kunt op deze pagina vervolgens uw e-mailadres invullen waarna u een e-mail van ons ontvangt met daarin een link. Via deze link kunt u een nieuw wachtwoord instellen voor uw account.
Mocht het niet lukken een nieuw wachtwoord in te stellen, dan kunt u contact met ons opnemen via info@uwcartridgewinkel.nl.  

Vervalt de garantie van mijn printer wanneer ik niet-originele cartridges gebruik?

Op basis van informatie van ETIRA, en in overeenstemming met EU-wetgeving en nationale wetgeving kan de volgende informatie worden gegeven: Een printerfabrikant kan niet zeggen dat geen garantie meer geldt op een printer, door de verwijziging dat niet-originele cartridges zijn gebruikt. Er dient een duidelijk en niet-discutabel bewijs zijn dat het disfunctioneren een direct gevolg is van de niet-originele cartridge(s). Als dit bewijs niet kan worden geleverd, dan blijft de garantie overeind als normaal. Diverse merken hebben verklaringen gepubliceerd dat de garantie op de printer niet vervalt door het simpele feit dat niet-originele cartridges zijn gebruikt.