Kan ik mijn bestelling volgen?

Als u uw bestelling wilt volgen, dan kan dat als het via pakketdienst wordt verstuurd.

Wordt het met briefpost verstuurd? Dan ontvangt u geen track en trace code, maar hiervoor thuisblijven is niet nodig!

We onderscheiden 2 vormen van verzending:

Toners en inktcartridges volgen

Pakketdienst

Uw inktcartridges en toners worden goed verpakt. Nadat deze zijn afgegeven aan DHL ontvangt u een track & trace code per e-mail zodat u uw bestelling kan volgen.

Bent u niet thuis? Geen probleem... de bezorger zal uw bestelling proberen af te geven bij uw buren.
Zijn uw buren ook niet thuis? Dan komt de bezorger de volgende werkdag opnieuw langs om uw inktcartridges of toners te bezorgen!


Briefpost

Als uw bestelling door de brievenbus kan dan ontvangt u geen track en trace code. U ontvangt uw briefpost dan gewoon in uw brievenbus.

Thuisblijven is hiervoor niet nodig!


Heeft u vragen over uw verzending?
Neem dan contact op met onze professionele klantenservice.

ma-do: 10:00 - 17:30 uur
vr: 10.00 - 17.00 uur
Neem contact op via telefoon
Telefoon: 085-0013510

Reactietijd tijdens openingstijden:
Direct contact

Neem contact op via e-mail
E-mail: info@uwcartridgewinkel.nl

Reactietijd tijdens openingstijden:
Binnen 4 uur

Neem contact op via chat
Live chat: begin met chatten

Reactietijd tijdens openingstijden:
Binnen 5 minuten

Neem contact op via Whatsapp
WhatsApp: 085-0013510

Reactietijd tijdens openingstijden:
Binnen 5 minuten

Verzending van uw inkt en/of toner

icon-belco-chat