Retourneren

Wij staan voor u klaar... ook voor uw retouren!

Helaas, u bent niet tevreden over uw aankoop. Dat is erg vervelend. Met het terugsturen van uw inktcartridge of toner gaan wij u helpen.

Op deze pagina leggen we de regels even uit.



U kunt uw bestelling retour sturen onder enkele voorwaarden.

Wij maken een onderscheid tussen onze 100 dagen zichttermijn en onze 10 jaar garantie.
Wij hebben de zichttermijn (die officieel 14 dagen bevat) verlengd naar 100 dagen om u als klant tegemoet te komen!



Verschillen retour en garantie:

  100 dagen zichttermijn

Na ontvangst van uw bestelling gaat onze 100 dagen zichttermijn in. Binnen deze 100 dagen kunt u uw product herroepen.

Wat valt er bijvoorbeeld onder onze zichttermijn:

  • U heeft een verkeerde cartridge besteld.
  • U bent niet tevreden over uw aankoop, om wat voor reden dan ook.

 10 jaar garantie

Na aankoop gaat onze 10 jaar garantie in. Binnen 10 jaar kunt u uw product terugsturen.

Wat valt er bijvoorbeeld onder onze garantie:

  • Een cartridge / toner wordt niet herkend door uw printer.
  • Het product is beschadigd ontvangen (bijv. een lekkende cartridge of een clipje is afgebroken).
  • De cartridge of toner drukt niet, of niet juist af.

 

 

Let op: als uw product niet naar behoren werkt neem dan contact op met onze klantenservice. Wellicht dat zij u kunnen helpen waardoor een retourzending niet meer nodig is!

Heeft u contact gehad met onze klantenservice en hebben zij aangegeven dat u het product retour kunt sturen? Vul dan het retourformulier onderop deze pagina in!

Wanneer u deze retourprocedure niet volgt, en zonder met ons contact op te nemen de bestelling retour stuurt naar ons winkeladres, kunnen wij de door u betaalde verzendkosten voor de terugzending niet terugbetalen!

 

Retourneren van uw cartridge(s) of toner(s) i.c.m. onze 3+1 actie

Mocht het zijn dat u gebruik heeft gemaakt van onze 3+1 actie en u wilt graag één of meer artikelen retourneren. Dan zal de waarde van de artikelen minus de gegeven korting worden uitbetaald.

 

Hieronder enkele voorbeelden
- U heeft 4 artikelen ontvangen (3+1 gratis). En u retourneert 1 artikel dan ontvangt u geen credit.
- U heeft 4 artikelen ontvangen (3+1 gratis). En u retourneert 2 artikelen dan ontvangt u de waarde van 1 artikel terug.
- U heeft 4 artikelen ontvangen (3+1 gratis). En u retourneert 3 artikelen dan ontvangt u de waarde van 2 artikelen terug.
- U heeft 4 artikelen ontvangen (3+1 gratis). En u retourneert 4 artikelen dan ontvangt u de waarde van 3 artikelen terug.





Retourneren

  1. Twijfels of u aan de voorwaarden voldoet?
    Neem dan contact op.


    Neem contact op via telefoon:

    085-0013510


    Neem contact op via chat:
    Klik hier om met ons te chatten



    Neem contact op via e-mail:
    [email protected]

  2. Voldoet u aan de voorwaarden voor retour?
    Vul dan onderaan deze pagina het digitale retourformulier in.
  3. Binnen 1 werkdag nemen wij contact met u op.
    U ontvangt ons antwoordnummer waar u uw artikel naartoe kan sturen.
  4. Verpak uw product goed en stuur het binnen 14 dagen op.
    Plaats het terug te sturen artikel weer in de originele verpakking. Als wij uw pakket in goede orde hebben ontvangen bekijken wij of de inktcartridge(s) en/of toner(s) is/zijn beschadigd.

    Wij kunnen waardevermindering die hierdoor is ontstaan verrekenen met het terug te storten bedrag.
    Retouren proberen wij binnen max. 2 weken te verwerken.
  5. Afronden retour
    U ontvangt per e-mail een bevestiging als uw retour beoordeeld en verwerkt is. Binnen enkele werkdagen kunt u uw aankoopbedrag (minus eventuele waardevermindering) op uw rekening terug verwachten.
Let op: Plak geen plakband op de verpakking, gelieve ook niet schrijven op de verpakking.



Retourformulier

Uw gegevens


Order- en productgegevens


Graag hier beschrijven welke producten uw terug wilt sturen. Denk hierbij ook aan het aantal producten en bijvoorbeeld de kleur van de cartridge en/of toner.

Afhandeling retouraanvraag


Hier kunt u een afbeelding uploaden. Geeft uw printer een foutmelding, dan kunt u hiervan bijv. een foto uploaden. Ook kunt u foto's van geleverde producten toe voegen als u denkt de verkeerde ontvangen te hebben.

Hier kunt u evt. extra toelichting geven op uw retourzending.