Klantenservice

Wij zijn er om te helpen!

In onderstaande rubrieken vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen.
Staat uw antwoord er niet bij? Gebruik dan de zoekmachine door in de zoekbalk uw vraag of een gedeelte van de vraag te typen.


Komt u er niet uit? Neem contact op via chat of bel ons. Wij staan voor u klaar!

Adresgegevens/Winkel:
St. Janstraat 14
6595 AC Ottersum
Nederland

Bank-, KvK- & btw-gegevens:
IBAN / Rekeningnummer:
NL92 RABO 0131 3400 85

KvK-nummer:

57597278

BTW-nummer:
NL8526.50.802.B.01


Neem contact op via telefoon:

085-0013510


Neem contact op via chat:
Klik hier om met ons te chatten



Neem contact op via e-mail:
[email protected]

 

Waar zoekt u naar?

algemene-vragen-faq.png
Veel gestelde vragen
Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Bekijk wanneer uw pakket wordt bezorgd.
Hoe verwijder ik inkt van mijn handen of kleding?
Inkt op uw handen of kleding? Wij hebben enkele tips om inkt te verwijderen.
Wat gebeurt er met mijn levering wanneer ik niet thuis ben?
U bent niet thuis? Thuisblijven voor een pakket is niet nodig.
Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Log in op onze website om uw betaling te kunnen zien.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
U kunt een nieuw wachtwoord aanmaken door te klikken op de link 'Uw wachtwoord vergeten?' bij het loginscherm.
Vervalt de garantie van mijn printer wanneer ik niet-originele cartridges gebruik?
Lees meer over de garantie...
Hoe voorkom ik strepen in mijn print?
Print een testpagina en reinig uw printer.
Bekijk alles
contact-faq.png
Contact
Chat
Onze medewerkers staan klaar om u per chat te woord te staan. Het chat icoon vindt u rechtsonder in uw beeldscherm.
Telefoon
Telefoon: 085-0013510
Alle contactgegevens
Alle contactgegevens
Bekijk alles
bezorgen-faq.png
Bezorgen
Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
Bekijk wanneer uw pakket wordt bezorgd.
Bezorgopties
Hoe worden mijn cartridges of toners bezorgd? Kan ik mijn cartridges of toners ook afhalen?
Kan ik mijn pakket volgen?
Kan ik mijn pakket volgen?
Wat gebeurt er met mijn levering wanneer ik niet thuis ben?
U bent niet thuis? Thuisblijven voor een pakket is niet nodig.
Bekijk alles
bestellen-faq.png
Bestellen
Stappenplan 'hoe bestel ik online?'
Het bestelproces in enkele stappen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wilt u uw bestelling wijzigen? Neem dan z.s.m. contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U wilt uw bestelling annuleren? Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Uw bestelling kunt u volgens via een track & trace code.
Verzendkosten
Overzicht van alle verzendkosten
Kan ik veilig bestellen?
Ja, bij ons besteld u veilig!
Bekijk alles
retour-faq.png
Retour
Retourneren
U wilt graag uw cartridge(s) en/of toner(s) retourneren? Bekijk hier onze voorwaarden...
10 jaar garantie
U heeft 10 jaar garantie op uw cartridge(s) of toner(s). Op onze kantoorartikelen hanteren wij een garantie van 2 jaar. Lees meer...
100 dagen zichttermijn
Wij komen u tegemoet, en hebben de wettelijke 14 dagen zichttermijn verlengd naar 100 dagen!
Klachtenprocedure
Heeft u een klacht? Ook dan staan wij voor u klaar!
Garantieprocedure
Neem contact op met onze klantenservice.
Bekijk alles
betalen-faq.png
Betalen
Betaalmethodes
Bekijk hier alle betaalmethodes die UwCartridgeWinkel.nl hanteert.
Bekijk alles
star-faq.png
Zakelijk
Ik heb een zakelijke vraag, kan ik daarvoor bij jullie terecht?
Wilt een offerte op maat? Of heeft u een andere zakelijke vraag?
Bekijk alles
inktcartridges-faq.png
Inktcartridges
3+1 GRATIS actie
Onze 3+1 actie en bijkomende regels.
Welke acties lopen er nu?
Lees verder om alle acties te bekijken.
Bekijk alles
toner-faq.png
Toners
3+1 GRATIS actie
Onze 3+1 actie en bijkomende regels.
Welke acties lopen er nu?
Lees verder om alle acties te bekijken.
Bekijk alles