Coronavirus / COVID19 - veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen


Kan ik nog een order plaatsen bij UwCartridgeWinkel?

Dat kan zeker. Ons team werkt in deze periode extra hard om uw bestelling te verwerken. Ook onze klantenservice staat nog voor u klaar. We hebben wel extra maatregelen genomen om de gezondheid van het personeel te waarborgen. Zo werken onze klantenservice medewerkers vanuit huis en hebben we de inpaktafels verder uit elkaar gezet en nieuwe looppaden gemaakt in ons magazijn, zodat we contact met collega’s zo veel mogelijk vermijden.

Terug naar alle vragen


Is mijn inktcartridge of toner nog op voorraad?

Momenteel kunnen wij al onze producten uit voorraad leveren. Mochten er producten zijn die meer op voorraad zijn, dan kunt u dat op de productpagina zien. We doen er alles aan om onze voorraad zo goed mogelijk op pijl te houden.

Terug naar alle vragen


Wat is de levertijd van mijn inktcartridge of toner?

We kunnen op dit moment onze normale levertijden hanteren. Helaas zien we wel dat PostNL het erg druk heeft en dat er daardoor vaker dan gebruikelijk vertragingen zijn in de bezorging. PostNL doet haar best om bestellingen op tijd bij u te leveren. Houdt de track- en tracegegevens uit de verzendbevestiging goed in de gaten om te zien wanneer de verwachte leverdag en tijdsvak op dat moment is.

Levertijden:

Besteldag Bezorgdag:
Maandag (tot 22.00 uur) Dinsdag
Dinsdag (tot 22.00 uur) Woensdag
Woensdag (tot 22.00 uur) Donderdag
Donderdag (tot 22.00 uur) Vrijdag
Vrijdag (tot 22.00 uur) Zaterdag
Zaterdag Maandag
Zondag (tot 18.00 uur) Maandag

Terug naar alle vragen


Kan ik de bestelling in jullie winkel in Ottersum afhalen?

Dat kan, onze winkel is gewoon geopend! Wij hebben in onze winkel verschillende schermen staan om u en onze medewerkers te beschermen!

Terug naar alle vragen


Kan PostNL mijn pakket nog wel bezorgen?

PostNL doet haar uiterste best om alle pakketten op tijd te bezorgen. Doordat PostNL ook verschillende maatregelen heeft moeten nemen kan er wel vertraging oplopen tijdens de levering. Houdt u daarom de track- en tracegegevens van de zending goed in de gaten. Deze link vindt u in de verzendbevestiging die u per e-mail ontvangt zodra wij de order hebben verpakt en verstuurd.

Wilt u weten welke maatregelen PostNL allemaal getroffen heeft? Bekijk de maatregelen van PostNL tegen het Corona-virus dan hier.

Terug naar alle vragen


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

We hanteren dezelfde retourprocedure tijdens deze periode. Om een bestelling retour te kunnen sturen, kunt u het beste eerst contact met onze klantenservice opnemen. Wellicht dat hiermee een retourzending voorkomen kan worden. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen bij klachten en/of problemen.

Wilt u het toch retour sturen, dan kunt u het retourformulier invullen op onze website. Bekijk dan onze Retouren pagina.

Terug naar alle vragen


Welke gevolgen heeft het Coronavirus voor uw personeel en hoe gaat UwCartridgeWinkel hiermee om?

Uiteraard volgen wij de richtlijnen van het RIVM op om het risico op de verspreiding van het virus te voorkomen.

De medewerkers op de klantenservice werken zoveel mogelijk vanuit huis. Dus, hoort u een keer een kind roepen op de achtergrond of een hond blaffen? Dan weet u dus waarom! Onze klantenservice medewerkers staan momenteel niet alleen voor u klaar, maar zorgen dus ook nog voor de studie en vermaak van de kinderen. Trots!

Er werken ook nog verschillende medewerkers vanuit ons kantoor. De werkplekken hebben voldoende afstand van elkaar en hierdoor zorgen we altijd voor 1,5 meter afstand. Daarnaast zorgen we met zijn allen voor een (extra) schone werkplek!

In het magazijn hebben we verschillende inpaktafels wat verder uit elkaar gezet, zodat iedereen voldoende ruimte heeft en we zo min mogelijk met elkaar in contact kunnen komen. Hier houden we ons dus aan de minimale afstand van 1,5 meter. Naast de ruimere werkplekken hebben ook de looppaden in ons magazijn aangepast en is alles 1-richtingsverkeer. Hierdoor lopen onze medewerkers iets meer meters op een dag, maar kunnen we wel met zorg en op een verantwoorde manier uw bestelling inpakken en versturen.

Terug naar alle vragen

1 april 2020
icon-belco-chat