Kenniscentrum inktcartridges en toners

Hoe kunnen wij u helpen?

Klantenservice, kenniscentrum, veelgestelde vragen, FAQ, selfservice... 

Dat wij u kunnen helpen met uw vragen betreffende uw bestelling is zeker! Maar HOE wij u helpen dat mag u zelf bepalen.
Wij hebben namelijk een online klantenservice, kenniscentrum, veelgestelde vragen, FAQ, selfservice (of hoe je het ook graag noemt) opgezet. Zelf een antwoord opzoeken of gewoon contact met ons opnemen... u bepaalt het zelf!

Ga naar onze klantenservice pagina!

Klantenservice

Op onze klantenservice pagina vindt u de meest voorkomende vragen m.b.t. uw bestelling.
Vragen zoals:
"Ik ben mijn wachtwoord kwijt?",
"Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?",
"Welke betaalmethodes hanteren jullie?",
"Er zit inkt op mijn handen, hoe kan ik de inkt eraf krijgen?",
"Hoe bestel ik een inktcartridge?",
"Hoe voorkom ik strepen op mijn print?"

De meest voorkomende problemen hebben wij op onze 'klantenservice pagina' verwerkt in een vraag-en-antwoord. Momenteel zijn er 9 categorieën en vragen van klanten zijn hierin onderverdeeld. In de meeste gevallen kunt u hier uw oplossing terugvinden.

Komt u er niet uit? Contact opnemen met onze klantenservice kan altijd!

ma-do: 10:00 - 17:30 uur
vr: 10.00 - 17.00 uur
Neem contact op via telefoon
Telefoon: 085-0013510

Reactietijd tijdens openingstijden:
Direct contact

Neem contact op via e-mail
E-mail: info@uwcartridgewinkel.nl

Reactietijd tijdens openingstijden:
Binnen 4 uur

Neem contact op via chat
Live chat: begin met chatten

Reactietijd tijdens openingstijden:
Binnen 5 minuten

Neem contact op via Whatsapp
WhatsApp: 085-0013510

Reactietijd tijdens openingstijden:
Binnen 5 minuten

Huismerk inkt en onze garantie

Een veelvoorkomende vraag is: "Hoeveel jaren garantie heb ik op jullie huismerk inktcartridges en/of toners?"
Op onze huismerk inktcartridges en toners heeft u altijd een garantie van 10 jaar. De garantie gaat in vanaf de aankoopdatum.

 

20 augustus 2020
icon-belco-chat